„Kanų liūtų“ apdovanojimų vadovė – apie pokyčius reklamos industrijoje, nesenstančias tiesas ir kitų metų planus

kanu-liutu-apdovanojimas-susie-walker-85595993.jpg

„Kanų liūtų“ apdovanojimų vadovė Susie Walker sako, kad vien peržvelgus kaip keičiasi šie garsiausi pasaulyje reklamos ir kūrybiškumo apdovanojimai, galima matyti pokyčius visoje reklamos industrijoje. Tad kaip atrodė pastarasis dešimtmetis reklamos pasaulyje ir kas dabar atneša didžiausius pokyčius?

Kai kalbame apie „Kanų liūtus“ ir bendrai apie reklamos rinką per pastarąjį dešimtmetį, kaip manote, ar ji labai pasikeitė? Kokie, Jūsų manymu, yra esminiai pokyčiai? Mūsų apdovanojimai – „Kanų liūtai“ – visada buvo industrijos ir krypties, kuria ji eina, atspindys: tereikia pasižiūrėti į jų evoliuciją per pastarąjį dešimtmetį, kad suprastume, kaip keičiasi mūsų kūrybinės komunikacijos aplinka. Mes reguliariai peržvelgiame „Kanų liūtus“, žiūrime, galbūt reikia keisti kai kurias kategorijas, nebijome drąsiai kai kurių visai atsisakyti, jei matome, kad „liūtas“ prarado savo aktualumą.