„Kanų liūtų” įžvalgos ir tendencijos: ko iš prekių ženklų dabar tikisi vartotojas?

target-pranesimas-philip-schulte-nuotr-5d1479bc3bfeb4-68534145.jpeg

Kaip keičiasi prekės ženklo istorijos pasakojimas? Ko vartotojai tikisi iš prekių ženklų? Kas padės geriau suprasti visuomenę ir jos skirtingus poreikius? „Kanų liūtų“ festivalyje šiemet apžvelgti naujausi rinkodariniai atvejai, technologiniai įrankiai ir rinkos įžvalgos, keičiančios kūrybinių industrijų žaidimo taisykles.

Laimi pojūčiai ir patirtys

Pasiekti ir paveikti vartotojus dabar sunkiau nei bet kada anksčiau. Mileniumo ir Z kartos yra nepasotinamos naujų potyrių ir patirčių, todėl vis daugiau prekės ženklų ieško naujų ir interaktyvių būdų, kuo dar nustebinti vartotojus.

Vizualus turinys nebėra svarbiausia komunikacijos forma. Vartotojai nori visų pojūčių – paliesti, išgirsti, įsitraukti ir įsijausti, kad gautų visapusišką patirtį. Prieinamos technologijos ir produktai, įvairiapusiška elektroninės prekybos patirtis, neuroestetika ir balsu aktyvuotas dirbtinis intelektas yra pavyzdžiai, kaip prekių ženklai gali išplėsti patirčių ribas.