Paaiškėjo, kas atstovaus Lietuvai tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse

Nacionaliniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse pirmąją vietą iškovojo kūrybininkas Marijus Česnulaitis ir grafikos dizaineris Lukas Paukštė, atstovaujantys agentūrai „Clinic 212“. Laimėjusi komanda gegužės mėnesį atstovaus Lietuvai ir varžysis tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurso finale, kuris yra dalis tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“.

 
 

Kaip spaudos maketas galėtų atkreipti visuomenės dėmesį ir paskatinti domėtis klimato kaitos tema – tokia buvo pagrindinė užduotis, į kurios atsakymų ieškojo kūrybinio konkurso dalyviai. Kūrybiniam sprendimui sugalvoti komandos turėjo tik 24 valandas.

„Kasmetinis konkursas „Jaunieji liūtai“ – tarsi pratimas prieš didįjį tarptautinį konkursą, kuriame Lietuvos komandos demonstruoja gerus rezultatus. „15min Group“, oficialūs kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ atstovai Lietuvoje, konkurso platformą kasmet išnaudoja ir realių bei Lietuvai aktualių socialinių problemų sprendimui. Pernai įgyvendinta kampanija prieš smurtą artimoje aplinkoje. Šiemet tikimės įgyvendinti laimėjusią idėją, kuri sprendė visuomenės švietimo klimato kaitos tema problemą“, – teigia „15min group“ rinkodaros vadovas Vaidotas Valantiejus.

Įveikę 14 kitų komandų, Marijaus ir Luko kūrybinis duetas pasiūlė įtaigią spaudos plakatų kampaniją su idėja pasitelkti kvapus, kurių dėl klimato kaitos sukeltų padarinių, artimoje ateityje nebeliks, tokius kaip natūralus medus, alus ir juoda duona, bei leisti juos „pajusti“. Maketuose pavaizduoti konkretūs produktai „apsimeta“ kvepalų reklamomis, o greta jų specialus lipdukas, kurį nuplėšus galima užuosti kvapą ir net juo pasikvėpinti.

Laimėjusi idėja - "Kvapas, kurį norėsi atsiminti"

„Mes nuo pat pradžių galvojome apie tai, pirma idėja, o tuomet jau jos išpildymas. Tikėjomės rasti tokią idėją, kuri būtų paprasta, atpažįstama ir tuo pačiu metu užkabinanti. Manau tokį sprendimą ir radome! Nostalgija kvepiantys spaudos maketai, bent jau mus, žavi savo estetika, kurią pasiskolinome iš kvepalų reklamų, kvepiantis plotelis – savo interaktyvumu, o apačioje esantis tekstas – subtiliu problemos pabrėžimu. Kitaip tariant – problemą supakavome į spaudos maketą, kuris būdingas visiškai kitai kategorijai“, – džiaugiasi konkurso laimėtojai Lukas Paukštė ir Marijus Česnulaitis.

Vertinimo komisija šiai idėjai skyrė daugiausia balų dėl stipraus ir aiškaus idėjos pagrindimo, vizualinio pateikimo bei inovatyvaus sprendimo.

Tarptautinis „Jaunųjų liūtų“ konkursas gegužės mėnesį vyks greta pagrindinio „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio. Čia su dešimtis kitų komandų iš viso pasaulio ir varžysis Lietuvai atstovausiantis duetas.