Tegyvuoja kūrybiškumas: rugsėjį lietuviai turės galimybę išgirsti „Kanų liūtų“ vadovo pranešimą

kanu-liutu-vadovas-ir-valdybos-pirmininkas-philipas-thomas-adverum-ir-asmeninio-albumo-nuotr-5f4f71676995a0-27467633.jpeg

Kol aktoriai svajoja gauti „Oskarą“, o muzikantai – „Grammy“, reklamos kūrėjai puoselėja viltis būti įvertinti Tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“. Nuo 1954 metų organizuojamas renginys kiekvieną birželį sutraukia dalyvių iš daugiau nei 90 pasaulio šalių. Jie visi trokšta išgirsti, kas šiemet bus apdovanoti už kūrybiškiausias idėja. Apie „Kanų liūtų" fenomeną ir kūrybiškumą renginio „LOGIN Progress makers“ lankytojams papasakos „Kanų liūtų“ vadovas ir valdybos pirmininkas Philipas Thomas.

Šį pranešėją pristato žurnalas „Žmonės“ – oficialus „Kanų liūtų“ atstovas Lietuvoje.

„Kanų liūtai“ – ne šiaip globalus festivalis ir jį lydintys apdovanojimai. Tai reiškinys, pažangiausių ir kūrybiškiausių idėjų standartas. Variklis, vedantis mūsų protus ir širdis į priekį. „Kanų liūtuose“ kasmet dalyvauja ir idėjų semiasi dešimtys lietuvių, ambicingiausi varžosi dėl apdovanojimų – jų iki šiol turime tris. O „Geriausios Kanų liūtų reklamos“, rodomos kino teatruose ir namų kino platformose, Lietuvoje turi dešimttūkstantinę lojalių gerbėjų auditoriją. Džiaugiuosi, kad apie „Kanų liūtų“ fenomeną šių metų LOGIN papasakos pats Philipas Thomas“, – sako Gabrielė Burbienė, žurnalo „Žmonės“ rinkodaros vadovė.