Tradicijos tęsiasi: į kino teatrus 15 kartą sugrįžta „Geriausios Kanų liūtų reklamos“

 

15min ir „Kanų liūtų“ nuotr.

 

Nelaužoma rudens tradicija tapęs „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginys šiemet į kino teatrus sugrįžta jau 15 kartą. Spalio 24 dieną kino salės visoje Lietuvoje prisipildys pačių ryškiausių emocijų, kurias 2 valandų programoje žada „Kanų liūtų“ festivalyje apdovanoti reklamos darbai.

„Šiais metais festivalis „Kanų liūtai“ šventė savo 70 metų jubiliejų. Nėra ką kalbėti, kokio tai stiprumo tradicija, tiesiog turi tai patirti. O Lietuvoje mes kaip kasmet jums duosime paragauti labai nedidelę dalelę „Kanų liūtų“ tradicijos skonio. Ateikite į kino teatrus ir pasimėgaukite geriausiu pasaulyje kūrybiškumu, kuris turi gilias tradicijas ir tęstinumą, – sako „15min group“ vadovas Tomas Balžekas.

Tomas Balžekas / Gedmanto Kropio BNS nuotr.

„15min Group“ jau 15 metų Lietuvoje oficialiai atstovauja „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivaliui – organizuoja ir „Kanų liūtų“ vardu organizuoja reklamų peržiūras kino teatruose, „Jaunųjų liūtų“ konkursą ir kitus renginius Lietuvos reklamos industrijai.

Tarp ryškiausių „Geriausios Kanų liūtų reklamų“ šiemet – šypseną keliančios „iPhone“, jautrumo stygas virpinančios „Ikea“, nuostabą keliančias „Uber“, juoką žadinančias „Skittles“, pasaulį permąstyti kviečiančias socialines reklamas. 

Renginio organizatoriai ragina iš anksto pasirūpinti geriausiomis vietomis ir bilietais – rugsėjo 29 dieną kino teatruose ir internetu startuojanti prekyba leis bilietus tik tą dieną įsigyti pačia žemiausia kaina. 


Geriausiose KANŲ LIŪTŲ reklamose pamatykite:

iPhone 14 | Action mode | Apple

GENERAL MOTORS / NETFLIX: EVs on Screen (Cannes 2023) (Film Silver Lion) (Will Ferrell)

Ogilvy Frankfurt Deutsche Bahn Escape

ANTILOP | IKEA

The Innocent Eyes