Garsusis reklamos renginys provokuoja: „Geriausios dvi valandos kine yra ne filmas“

„Geriausios Kanų liūtų reklamos“ jau 17-ąjį kartą sugrįžta į Lietuvos kino sales, žadėdamos įrodyti – gera reklama gali būti įdomesnė net už kino filmą. Spalio 21 d. kino teatrai visoje šalyje prisipildys juoko, nuostabos ir kūrybos galia užburiančių emocijų.

Žiūrovai išvys specialiai Lietuvai atrinktą dviejų valandų programą, sudarytą iš geriausių pasauliniame „Kanų liūtų“ festivalyje apdovanotų reklamų. Tai unikali galimybė vienoje vietoje pamatyti kūrinius, kurie šiemet užkariavo pasaulio auditorijas ir reklamos profesionalų širdis.

„Šis vakaras skirtas tam, kad pamatytume, kaip reklama gali tapti tikra meno forma – tokia, kuri ne tik parduoda, bet ir prajuokina, nustebina bei palieka neišdildomą įspūdį. Ir tai gerai žino tie, kurie į „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ ateina daugybę metų iš eilės. O mūsų kiekvienų metų tikslas – pateisinti ištikimų žiūrovų lūkesčius“, – sako „Kanų liūtų“ festivalio atstovė Lietuvoje Gabrielė Burbienė.

Tradiciškai tarp ryškiausių šių metų darbų - „Apple“ ir „Nike“ reklamos, kurių ištikimi renginio žiūrovai laukia kiekvienais metais.

O tarp tikrai netikėtų šių metų reklamų - Australijos telekomunikacijų milžino „Telstra“ kampanija „Better on a Better Network“: net 26 mini pasakojimai taps tikra kino švente didžiajame ekrane. Abejingų nepaliks ir net 17 minučių trunkanti reklama, kuri peržengia tradicinio reklamos formato ribas ir prilygsta įtraukiančiam trumpametražiam filmui.

Bilietų prekyba prasidės rugsėjo 19 dieną. Tik tą dieną galios ypatinga kaina, o vėliau bilietai brangs.  Visos reklamos bus rodomos originalo kalba (anglų), be lietuviškų subtitrų.