Vienas sakinys pakeitė moterų istoriją. Dabar jis tapo diskusijų objektu
Naujas, provokuojantis reklamos filmas apie Ilon Specht – legendinę „L’Oréal“ šūkio „Because I’m Worth It“ („Nes aš to verta“) autorę – pateko tarp geriausių šių metų „Kanų liūtų“ reklamų ir jau spėjo sukelti diskusijų bangą reklamos pasaulyje.
Šis kūrinys – ne tradicinė reklama, o emocinis pasakojimas apie moterį, kurios vienas sakinys pakeitė visą grožio industriją. Filmas, pasitelkdamas autentišką archyvinę medžiagą, stiprią muziką ir šiuolaikišką režisūrinį sprendimą, primena, kad reklama gali būti ne tik pardavimo priemonė, bet ir socialinis pareiškimas.
Režisieriai sako, kad norėjo ne tik pagerbti Specht kūrybinį palikimą, bet ir iš naujo permąstyti moters balso vietą reklamoje. Filmo centre – klausimas, ar po penkiasdešimties metų nuo šūkio gimimo moteris iš tiesų jaučiasi „to verta“.